Hier schreef ik over..
Hoe Famke Louise de marketingkoningin van 2020 werd
Het optreden van Famke Louise bij de talkshow Jinek heeft veel los gemaakt in Nederland. In eerste instantie veel kritiek, maar het vervolg op haar actie had niemand zien aankomen. Lees hier hoe Famke (nu al) de marketingkoningin van 2020 werd.
5x hoe social media van positieve invloed kan zijn op customer care
Social media heeft de drempel om persoonlijk contact op te nemen met een bedrijf flink verlaagd. Invesp deed onderzoek naar de invloed van social media op customer care. In dit artikel deel ik de vijf belangrijkste inzichten.
Google topper blijven in coronatijd: 5 tips
Bedrijven hebben het zwaar en kampen met beperkende maatregelen. Hoe informeer je je doelgroepen over relevante ontwikkelingen rondom jouw bedrijf?
De beste online marketing tips voor 2020
Ieder jaar kom je ze weer tegen: de belangrijkste online marketingtrends voor het nieuwe jaar. Wat gaat er veranderen ten opzichte van 2019? Waar gaan we de nadruk op leggen in 2020?
6 redenen om vandaag nog met Mailchimp te starten!
Nieuwsbrieven versturen naar je klanten ouderwets? No way! E-mailmarketing is op het moment een van de meest effectieve vormen van marketing. Daarnaast maken nieuwsbrieven het mogelijk om een relatie op te bouwen met je klanten.
Trends: Generatie Z neemt het roer over
De nieuwe generatie, generatie Z, doet momenteel haar intrede op de werkvloer. Hoe ga je hier als intern communicatiespecialist mee om? Welke trends en ontwikkelingen staan ons het komend decennium te wachten?